Annons - http://www.srsgroup.se

Annons - http://sbisport.se/shop/contents/sv/d391_Kampanjer___Outlet.html

Tillbaka Traditionella stilar // Soke Gerardo "Ushi" Cantore .10th Dan Judan Hanshi Kancho. Menkyo Kaiden in Shinshinkan Isshin Ryu- Kommer till Sverige.

Ingen bild

Offline Bhima M38
Reg: Aug 2012
1 inlägg

2012-08-11 (16:27)

Hej!

Mitt namn är Bhima Giri och jag förespråkar min vän :

Utdrag från hans hemsida :

Soke Gerardo "Ushi" Cantore .

10th Dan Judan Hanshi Kancho.
Menkyo Kaiden in Shinshinkan Isshin Ryu
USHI : The Buffalo of the Isshin Ryu .

Living Legend in Karate

45 years of true International Experience in Okinawa Karate Kobudo and Aikijujitsu

Live 6 Years in Asian countries : Japan , China , Thailand , India , Nepal , Laos ,and Russia .to study correct center of the martial arts training in body and mind.

After University , he travel with small bag , and no money , dojo for dojo , country for country , back to the center , to the commun , to the Universal thinking ,

Ex Buddhist Monk in India , Nepal , China, Thailand and Laos.

Begining training in 1967 , Black Belt from 1975 , but contact with the Isshin Ryu in Okinawa in the end of the 80's , when he training Shorin Ryu in Okinawa . In this time he is Master 6th Dan in Okinawa in Shorin Ryu and 5th dan in Aikijujitsu .

Also is important say that : 2 master commun have in the 2 lineages : Choki Motobu and Chotoku Kyan and for this he adapt very fast . He have in this time more that 20 years in training , but go with white belt to the Uezu Dojo in Gushikawa ,

Very fast Uezu sensei tell him : com with black, 2 days afters , he see soon hes level , and after very soon , Uezu sensei give him same rank that before he have .

Cantore Hanshi is the Pionner after of the Isshin Ryu in : Countries of Southamerica, Russia, Laos , Nepal , Ukraine , Philippines and others-

After , in 2000 year he talk to alls that he no have more rank , and if want study under him alls be welcome .

Founder of the SWKO :Shinshinkan World Karate Organization.( when he live in Nepal in 2000 year )

Today acept, because need to the future of hes students the ranks thank receive now :

10th Dan Isshin Ryu Karate Do ( IAMA ,USIKA ,AOKA ) 9th Dan Aikijujitsu Kawauchi Ha ( WBMAF ,AJJIF ) and 9th Dan Shorin ryu Kobayashi Karate Do ( ISKKF , OIKKF ) . Receive the 10th Dan also in Shinshinkan System ( Okinawa Karate Kobudo ,Aikijujitsu and Buddhist Meditation in one System ) WBMAF , WHFSC

Students in 30 countries of : Asia , Europe , and America .

8 International Videos in Europe and Usa. ( Budo International Magazines and Yamazato Videos )
Magazines in 11 Languages talk about Shinshinkan and Soke Cantore-

Today the World Head office is in Moscow Russia. and hes home in El Bolson Patagonia Argentina, in the Mountains where receive students from many countries to corrections and examination )

GERARDO CANTORE IS : USHI SAN ( Hes Buddhist and Bushido name ) The Buffalo of the Isshin Ryu. Living Legend in the Karate

Hes version of the Isshin Ryu have strong influence from the Kobayashi Shorin Ryu IN THE FORM , and the Aikijujitsu IN THE RELAX AND MIND TRAINING AND THINKING , Hes vision perpective try be Universl DAY PER DAY MORE , and no have interesting in competition in any form , BODY OR TALKING , try be correct and complete Budo system , Education , ofcourse with the natural adaptation to the present time . NO LIKE 200 YEARS AGO ,,, TRAINING STRONG WITH HEART CLEAN ,,, NO POLITIC ,,, IS INDEPENDENT, PRIVATE , COMPLETE , PURE , TRUE SCHOOL OF BUDO ,,, He never say that Shinshinkan Isshin Ryu is best , he all ways say that : have differents versions to difserents persons and this is good , to alls ..

http://www.shinshinkankaratedo.com.ar/

Han fins nu I Argentina men är på väg till oss på Orust inom snar framtid för att stanna för en längre tid. Hans önskan är att förgrena sig här i Sverige genom seminare/retreat/camp/sponsorer. Här hos oss på Orust/Mollösund. www.white-lotus.co Vi har runt 20 sovplatser att tillgå.

Min fråga är fins det någon som är intresse att driva ihop någonting tillsammans? Och isåfall vad föreslår ni vi skulle kunna göra?

Med vänliga hälsningar

Bhima Giri

Prey

Offline Prey M29
Reg: Aug 2006
87 inlägg

2012-08-12 (04:09)

Citat från Bhima

Min fråga är fins det någon som är intresse att driva ihop någonting tillsammans? Och isåfall vad föreslår ni vi skulle kunna göra?

Jag föreslår att vi skulle kunna köra öppen fullkontaktssparring, och filma det. Jag väger 68kg, 71 i juletider.

PreyMMA.com | Fighting looks good again

Ingen bild

Offline Titus13 M31
Reg: Maj 2009
87 inlägg

2012-08-12 (05:20)

Psst.."Bhima". 80-talet ringde och dom vill ha tillbaka sina myter, topphöga Dan-grader, alla mystiska tjing-tjong namn på "dödsstilar" samt världsomfattande organisationer med tre medlemmar från den underutvecklade delen av världen.

Pssst Prey, jag gillar din stil. Old School Gracie-style, det kan behövas eftersom liket inte har dött ännu. Är Bhima ett troll eller patient med internettillgång så är han väldigt ambitiös, rent skriftligt sätt så att säga.

PaulPersson

Offline PaulPersson M41
Reg: Okt 2007
33 inlägg

2012-08-12 (11:13)

Ha ha, Pray och Titus 13!

"Bhima" nästan obegripligt skrivet!

Ingen bild

Offline zammee M23
Reg: Apr 2009
66 inlägg

2012-08-12 (18:18)

Hur blir man en så kallad levande legend?

Annons - http://www.jabb.se

Visa fler Forum Senaste inlägg

Skrevmannen är tillbaka! Fler än 30 svar
3 dag
Off topic

Mikaela Laurén ''''s match är instä...
4 dag
Boxning / Kick / Thai

Tips och trix
8 dag
Boxning / Kick / Thai

Shin-kyokushin 30th all japan weigh...