Besöksadress(även paket)
Fighter Magazine i Sverige AB
Karl Gustavsgatan 49
411 31 Göteborg
Ansvarig utgivare
Marko Gyllenland
Annonsera
Tipsa Fighter om nyheter
dekker M38
Reg: Jan 2002
371 inlägg
2010-11-10 (11:47)
Men när jag läste denna raden här nedan i aftonbladet så skrattade jag , och det gjorde faktiskt dom flesta på mitt arbete, även om dom inte tränar någon kampsport
"Dessutom har 38-åringen låtit någon ta bilder på honom när han övar livsfarliga kampsportsparkar i en träningslokal. "
Känns väldigt seriöst.... ha ha
2010-11-10 (12:03)
Men att aftonbladet skulle vara seriöst hade väl ingen väntat sig.. :D
Sandy
2010-11-10 (15:03)
- Ändra
Och om jag ska gissa från den bilden så var det länge sedan. Den ser ut att vara tagen åp Goshin Ryu Kempo-klubben i Malmö när den fanns. Jag kan ha fel men...det var i alla fall ett tag sedan den fanns.
Och för er som inte har hängt med förr i tiden...GRK är en gammal hederlig blufforganisation :-) (och nu duckar jag för ett gigantiskt flame-war...)
2010-11-10 (15:19)
Mastering others is strength. Mastering yourself makes you fearless
2010-11-10 (16:02)
Jag hyser inga direkta hopp heller om att tidningen ska bättra sig. Någon gång runt 95-96 skickade jag in ett brev ang artiklar där folk blev misshandlade av okända gärningsmän med "farliga karatesparkar" och undrade hur journalisterna visste att dom tränade karate då gärningsmännen var okända och inte åkt fast.
Svaret jag fick av redaktören (insändare i tidningen) var att kampsportare får skylla sig själva och att det är de själva som drar ner kampsportens rykte i smutsen eftersom de gömmer "så mycket våld under zenbuddistisk skit."
Känns som det är något man fortfarande lär ut till journalisterna :P
"Die one thousand deaths!!"