MisterT M27
Reg: Nov 2010
1 inlägg
Ska man inte kunna gå in på hemsidan det minsta innan man sett alla mtacher som finns, för att inte låta sig bli spoilad?
Vore det inte bättre om det (som på forumet) varnades för spoiler, och man skulle vara tvungen att klicka på nyheten för att bli varse om resultatet??
Är jag ensam om att vilja införa denna enkla och smärtfria förändring?
Dom gångerna jag glömer bort det så blir det nästan alltid en spoil genom text eller bild. Men jag måste samtidigt säga att fighermag är bland de bästa på att inte spoila.
Håll er borta från MMA-relaterade sidor på nätet om ni inte vill veta resultat m.m.
Är väl mer tjänstefel om Fightermag inte rapporterar om resultat från galor och matcher...å att lägga ett matchresultat på första sidan bland andra nyheter ser jag inget konstigt i. Å dessutom tar Fightermag och de flesta andra fightingrelaterade sidor alltid hänsyn till tv-sända event och spoilar inte dessa.
nuf said!!!
Inga spoilers på TV-sänd proffsfighting förrän ett dygn efter det har gått. Det gäller UFC, K-1, svenska proffsgalor osv.
Alla andra tävlingar spoilar vi redan på förstasidan, eftersom man sällan har chansen att se matcherna ändå.
Men att undvika nyhetssidor helt är klokt om man vill vara säker. Ibland spoilas stora boxningsmatcher och UFC redan i rubriken på forumtrådar till exempel, och det har vi ingen makt över.