kalle M17
Reg: Apr 2009
144 inlägg
2011-09-15 (15:24)
Mvh
* fick precis tips på ansiktsboken på zinktabletter. Bra llr slöseri med pengar?
Inlägg ändrat: 2011-09-15 (15:26)
2011-09-15 (15:39)
Samma dag eller möjligen kvällen före som en förkylning bryter ut så brukar iallafall jag inte kunna stoppa det, då är det redan försent.
Placebo eller inte, så kvittar det tycker jag.
Funkar det så funkar det. :)
Du kanske äter bra och sover bra men inte tänker på hur du tränar och återhämtar dig? Dvs, äter du direkt efter avslutat pass eller väntar du en timme eller två? Ser du till att äta lite extra när du tränar extra hårt eller hoppar du över träningen när du är väldigt sliten?
Det brukar alltid finnas en bra anledning till att man blir sjuk, även om man inte tänker på det själv.
Inlägg ändrat: 2011-09-15 (15:40)
2011-09-15 (15:53)
Jag brukar köra Kan Jang så fort som jag känner av en förkylning, dvs lite skrovlig i halsen, extra sliten, eller vilka symptom man nu känner i förväg. Eller om många på jobbet är förkylda så kan jag ta det några dagar just in case. Lite extra vitaminer/mineraler eller ett stort jvla lass grönsaker till lunchen brukar det oxå bli.
Samma dag eller möjligen kvällen före som en förkylning bryter ut så brukar iallafall jag inte kunna stoppa det, då är det redan försent.
Du kanske äter bra och sover bra men inte tänker på hur du tränar och återhämtar dig? Dvs, äter du direkt efter avslutat pass eller väntar du en timme eller två? Ser du till att äta lite extra när du tränar extra hårt eller hoppar du över träningen när du är väldigt sliten?
Det brukar alltid finnas en bra anledning till att man blir sjuk, även om man inte tänker på det själv.
Tack för ett bra svar. Normalt dröjer det väl 1,5-2 timmar efter avslutat pass innan det blir käk, iaf med kampsporten. När jag springer så brukar jag äta ungefär 20-30 efter hemkomst. Jag äter alltid extremt mycket(för min ålder) men visst efter hård träning så gluffsar jag gärna i mig lite till...
2011-12-20 (11:11)
http://www.wimdu.se/
2011-12-21 (11:20)
Ett vitpepparkorn om dagen har jag hört många kör framgångrikt med och det provar själv med nu sedan november men det är lite kort tid för att dra någon slutsats, dock frisk än.
Mastering others is strength. Mastering yourself makes you fearless
2011-12-21 (11:40)
2011-12-21 (12:57)