Annons - http://www.fightermag.se/nyheter/tag/mma-panelen/ Annons - http://www.greatearth.se/

Annons - http://www.fightermag.se/nyheter/tag/kimura-talent

Annons - http://www.fustra.net/utbildning

Tillbaka Off topic // Skrevmannen är tillbaka!

Ingen bild

The ReverenD (Ej medlem mer)

2006-02-13 (20:54)Ändra

Tjena alla monsterdiggare....
Idag fnissade jag mig fördärvad...
Vem tror ni ringer Sveriges snällaste kampsportare?
Jo...Sparka mig på ballen killen hahah

han vill veta min kampsportsbakgrund,om jag kan sparka o min sko-storlek!!!

O därefter vill han erbjuda mig ett affärsförslag hahahha
O sen undrar han om jag känner någon annan som kan sparka hahahhah
Jag trodde det var en polare som skojjade ...men roligt var det

Ingen bild

Evil (Ej medlem mer)

2006-02-13 (22:06)Ändra

samma snubbe ringde mig, ligger i feber o hade stora problem att greppa vad som hände.. verkar va en knepig lirare, hur får han tag i numren?

Ingen bild

2006-02-13 (22:19)Ändra

eniro.se eller nåt..
skum lirare i alla fall

parazit

Offline parazit M26
Reg: Sep 2002
540 inlägg

2006-02-13 (23:53)

jävla skitsnubbe... han har aldrig ringt mig... ok jag e inte särskilt stor.. men folk säger att jag sparkar hårt... liksom... av artighet borde han väl ändå ringa...

Låt oss bara ta det lungt...

Ingen bild

NoNo (Ej medlem mer)

2006-02-14 (00:28)Ändra

Va?

Förklara, me no comprende?

Ingen bild

2006-02-14 (17:45)Ändra

NoNo Läs inlägget högre upp...
Kille som ringer upp kampsportare o vill att dom ska sparka han på ballen för cash...

Parazit..Ta inte illa upp,...men du e nog för snygg för han ;)

Ingen bild

Evil (Ej medlem mer)

2006-02-14 (18:54)Ändra

kallar du mig ful.....

Ingen bild

2006-02-14 (22:07)Ändra

lol @ lil evil ;)
Nej du e så skön som valentino

pest

Offline pest M33
Reg: Maj 2005
350 inlägg

2006-02-14 (22:31)

Den här killen är helt underbar...

...men jag undrar vad han gör när han lagt på luren

På gamla forumet fanns det en gång i tiden en mkt lång tråd över personer som fått påringningar från denna man...

...aldrig har det resulterat i ett "closure"... vad jag vet...

Så det måste vara själva tanken som får igång honom...

Ingen bild

NoNo (Ej medlem mer)

2006-02-15 (00:06)Ändra

Ah... så det är nån snubbe som ringer runt och undrar om han kan få bli sparkad i pungen. Låter inte helt friskt.

Har ingen nummerpresentatör eller nåt? Kan ju vara intressant att få veta vem det är?

Ingen bild

Offline lindman M32
110 inlägg

2006-02-15 (10:33)

Jag har hört att det är Bosse Ringholm...

johanjorup

Offline johanjorup M27
3 inlägg

2006-02-15 (12:14)

Han ringde mej massor för ca tre år sen! Vilken lirare!

Ingen bild

blubb (Ej medlem mer)

2006-02-16 (01:48)Ändra

Citat från NoNo
Har ingen nummerpresentatör eller nåt? Kan ju vara intressant att få veta vem det är?

#31# antagligen..

Detta verkar f.ö. vara en väldigt frisk snubbe.. Ungefär i samma liga som den främmande människa som ringde mig och kunde beskriva exakt vad jag gjorde eftersom personen i fråga hade letat rätt på vart jag bodde och stod utanför mitt köksfönster..

mmaa_Kim

Offline mmaa_Kim M29
Reg: Mar 2005
73 inlägg

2006-02-16 (07:09)

Citat från blubb

#31# antagligen..

Detta verkar f.ö. vara en väldigt frisk snubbe.. Ungefär i samma liga som den främmande människa som ringde mig och kunde beskriva exakt vad jag gjorde eftersom personen i fråga hade letat rätt på vart jag bodde och stod utanför mitt köksfönster..

Oj förlåt blubben, visste inte att du tyckte det var obehagligt med fönstertittare ... Nej då skämt åsido, oskyldig som attan men jag tycker det är förbannat märkligt hur dessa pervon lyckats leta upp folk och vad de får ut av dessa sjuka bravader. Sitter de och använder klubbhemsidor eller nåt eftersom det verkar som de har ringt till ganska många kampsportare i landet. Snuskpellen som vill ha skrevsparkar har ringt folk från gymmet där jag är aktiv i, det som är konstigt är att dessa medlemmar inte finns med på vår hemsida. Skulle inte förvåna mig om det är någon sjuk statstjänsteman som sitter och bläddrar i olika medlemsregister på kafferasten...

Ingen bild

blubb (Ej medlem mer)

2006-02-16 (07:30)Ändra

Citat från mmaa_Kim

Oj förlåt blubben, visste inte att du tyckte det var obehagligt med fönstertittare ... Nej då skämt åsido, oskyldig som attan men jag tycker det är förbannat märkligt hur dessa pervon lyckats leta upp folk och vad de får ut av dessa sjuka bravader. Sitter de och använder klubbhemsidor eller nåt eftersom det verkar som de har ringt till ganska många kampsportare i landet. Snuskpellen som vill ha skrevsparkar har ringt folk från gymmet där jag är aktiv i, det som är konstigt är att dessa medlemmar inte finns med på vår hemsida. Skulle inte förvåna mig om det är någon sjuk statstjänsteman som sitter och bläddrar i olika medlemsregister på kafferasten...

Jo, det är både sjukt och smått obehagligt sånt där.. Jag hade dock tur då det visade sig vara en relativt harmlös person i mitt fall. Arg som ett bi som jag var så fick jag tag på personen i fråga och drämde till honom med en kratta i huvet.. :P Ja, jag vet, man ska inte bruka våld.. Men jag var iaf lite kreativ som använde mig utav en kratta istället för att ta till nävarna..

Ingen bild

NoNo (Ej medlem mer)

2006-02-16 (08:23)Ändra

Så mycket träning! Så lite bare-knuckle psycho-fajting...

Kanske smart att drämma till med en kratta... så oväntat, ska nog testa det nästa gång jag sparrar. Man måste säga att du har guts iallafall som vågar gå ut när en snubbe kollar in igenom fönstrat. Kanske lite Ecrima krossträning ehh, mate? Måste sticka till skolan nu, är redan försenad en timme..

Sida 1 av 9     Nästa

Annons - http://www.jabb.se

Visa fler Forum Senaste inlägg

Landslaget
1 tim
Boxning / Kick / Thai

Finns det Thaiboxning i visingsö, u...
6 tim
Boxning / Kick / Thai

Smärta i skenbenet, behandling och ... Fler än 10 svar
2 dag
Boxning / Kick / Thai