Besöksadress(även paket)
Fighter Magazine i Sverige AB
Karl Gustavsgatan 49
411 31 Göteborg
Ansvarig utgivare
Marko Gyllenland
Annonsera
Tipsa Fighter om nyheter
2006-02-13 (20:54)
- Ändra
Idag fnissade jag mig fördärvad...
Vem tror ni ringer Sveriges snällaste kampsportare?
Jo...Sparka mig på ballen killen hahah
han vill veta min kampsportsbakgrund,om jag kan sparka o min sko-storlek!!!
O därefter vill han erbjuda mig ett affärsförslag hahahha
O sen undrar han om jag känner någon annan som kan sparka hahahhah
Jag trodde det var en polare som skojjade ...men roligt var det
2006-02-13 (22:06)
- Ändra
2006-02-13 (23:53)
Låt oss bara ta det lungt...
2006-02-14 (17:45)
- Ändra
Kille som ringer upp kampsportare o vill att dom ska sparka han på ballen för cash...
Parazit..Ta inte illa upp,...men du e nog för snygg för han ;)
2006-02-14 (22:31)
...men jag undrar vad han gör när han lagt på luren
På gamla forumet fanns det en gång i tiden en mkt lång tråd över personer som fått påringningar från denna man...
...aldrig har det resulterat i ett "closure"... vad jag vet...
Så det måste vara själva tanken som får igång honom...
2006-02-15 (00:06)
- Ändra
Har ingen nummerpresentatör eller nåt? Kan ju vara intressant att få veta vem det är?
2006-02-16 (01:48)
- Ändra
Citat från NoNo
Har ingen nummerpresentatör eller nåt? Kan ju vara intressant att få veta vem det är?
#31# antagligen..
Detta verkar f.ö. vara en väldigt frisk snubbe.. Ungefär i samma liga som den främmande människa som ringde mig och kunde beskriva exakt vad jag gjorde eftersom personen i fråga hade letat rätt på vart jag bodde och stod utanför mitt köksfönster..
2006-02-16 (07:09)
Citat från blubb
#31# antagligen..
Detta verkar f.ö. vara en väldigt frisk snubbe.. Ungefär i samma liga som den främmande människa som ringde mig och kunde beskriva exakt vad jag gjorde eftersom personen i fråga hade letat rätt på vart jag bodde och stod utanför mitt köksfönster..
Oj förlåt blubben, visste inte att du tyckte det var obehagligt med fönstertittare
2006-02-16 (07:30)
- Ändra
Citat från mmaa_Kim
Oj förlåt blubben, visste inte att du tyckte det var obehagligt med fönstertittare
Jo, det är både sjukt och smått obehagligt sånt där.. Jag hade dock tur då det visade sig vara en relativt harmlös person i mitt fall. Arg som ett bi som jag var så fick jag tag på personen i fråga och drämde till honom med en kratta i huvet.. :P Ja, jag vet, man ska inte bruka våld.. Men jag var iaf lite kreativ som använde mig utav en kratta istället för att ta till nävarna..
2006-02-16 (08:23)
- Ändra
Kanske smart att drämma till med en kratta... så oväntat, ska nog testa det nästa gång jag sparrar. Man måste säga att du har guts iallafall som vågar gå ut när en snubbe kollar in igenom fönstrat. Kanske lite Ecrima krossträning ehh, mate? Måste sticka till skolan nu, är redan försenad en timme..

parazit M26