Besöksadress(även paket)
Fighter Magazine i Sverige AB
Karl Gustavsgatan 49
411 31 Göteborg
Ansvarig utgivare
Marko Gyllenland
Annonsera
Tipsa Fighter om nyheter
SwingingHasse M33
Reg: Feb 2012
5 inlägg
2012-02-07 (20:27)
Någon som har erfarenhet av det här gymmet? Är det bra?
Jag bor i Katrineholm och när jag söker på mma här i stan så hittar jag ett ställe att träna men där står the Shootfighting / mma och då undrar man ju lite vilket av dem de är. Någon som tränar i Katrineholm eller Norrköping.
2012-02-07 (23:44)
Vet inte mycket om klubbarna i fråga, annat än att jag har för mig att Primate Lounge är kopplade till SBG (Straight Blast Gym, bland mycket annat ett internationellt BJJ-team).
2012-02-08 (06:44)
Är man helt grön har jag svårt att tänka mig några större skillnader mellan ett träningspass i MMA kontra Shootfighting.
2012-02-08 (08:36)
Primate är en mycket bra klubb med BJJ, Thai, Brottning och gym samt MMA för de som tränat minst ett halvår-år.
Peking MMA finns också, en mindre klubb men med bra instruktörer och lokaler. De kör renodlat MMA och tar in nybörjare hela tiden. De har även privatlektioner för den som vill. nockowt.com
2012-02-09 (13:29)
Mitt namn är Daniel Bäckefelt och jag är en av delägarna till Primate Lounge här i Norrköping.
"AlphaTeam" har inte riktigt klart för sig hur MMA:n funkar på våran klubb. Vi har nybörjarpass i MMA 2ggr i veckan. Ett mer fokuserat på clinch/brottning och ett mer varierat. Dock uppmanar vi folk till att kompletera MMA-träningen med någon introkurs i våra andra kampsporter (BJJ/SW, Brottning och Thaiboxning) för att få en bättre grundkompetens.
Klubben ligger centralt och väldigt nära buss- och tågförbindelser. Det finns också gott om parkeringar utanför gymmet.
Vi har ca 250 medlemmar så träningskamrater finns det gott om.
Du är hjärtligt välkommen att provträna hos oss. Sedan vill jag även förelså att du testar träningen i Katrineholm då jag vet att både Anny och Oleg som håller i passen är kompeteta och schyssta instruktörer.
2012-03-07 (13:43)
2012-03-11 (10:48)
2012-03-11 (20:39)
Välkommen!